Voor zaken die de planning betreffen neem contact op met de voorzitter van je intervisiegroep of de contactpersoon voor Foocus2 binnen je organisatie. Clooser2 beantwoordt geen vragen over de planning. ... View Post
Wie kan ik benaderen voor mijn technische vragen over het dashboard en de formulieren?
Clooser2 beantwoordt alle technische vragen over het dashboard. Lukt het niet om in te loggen? Kun je bepaald materiaal niet openen of een formulier niet versturen? Kijk eerst op deze helppagina of het antwoord op je vraag wordt gegeven. Staat het er niet bij? Beschrijf het probleem, maak zoveel mogelijk printscreens en mail deze naar info@clooser2.nl. ... View Post
Wie kan ik benaderen voor mijn inhoudelijke vragen, zoals vragen over de methode of obstakels die ik ervaar in het voorzitterschap?
Voor inhoudelijke zaken neem je contact op met je begeleider of mentor. Clooser2 beantwoordt geen inhoudelijke vragen. ... View Post
Wat doe ik als ik vragen heb over of problemen met het dashboard?
Eerst logt u in op uw persoonlijke dashboard Foocus2. Vervolgens klik op ‘HELP’ bij Nieuws. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met de voorzitter of begeleider van je intervisiegroep. Indien hij/zij en andere collega’s het antwoord niet weten, neem dan contact op met Clooser2 via info@clooser2.nl. Bij technische problemen helpt het om zoveel mogelijk print screens te maken van ... View Post
Inloggen op het dashboard lukt niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Eerst logt je in op je persoonlijk dashboard Foocus2. Vervolgens klik je op ‘HELP’ bij Nieuws of kijk op deze HELP-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met de voorzitter of begeleider van je intervisiegroep. Indien hij/zij en andere collega’s het antwoord niet weten, neem dan contact op met Clooser2 via info@clooser2.nl. Bij technische problemen helpt het om zoveel mogelijk ... View Post
Ik heb een andere vraag met betrekking tot de opleiding die ik volg of wil volgen, die hier niet genoemd wordt.
Vragen kunnen telefonisch gesteld worden via het nummer 077-8200216. U kunt u vraag inspreken op het antwoordapparaat en aangeven wanneer en op welk nummer wij u kunnen bereiken. U laat uw naam, telefoonnummer en eventueel uw vraag achter op de voicemail, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. U kunt uw vraag mailen naar: info@clooser2.nl. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 5 werkdagen te ... View Post