foocus2
We adviseren altijd om de formulieren in één keer in te vullen en te verzenden, zo snel mogelijk na de bijeenkomst (reflectieformulieren), of in ieder geval voor de deadline. Doe je dat niet, slag dan voor de zekerheid je antwoorden op in Word of andere tekstverwerker. Ook als je je antwoorden nog wil veranderen is dat handig. Mocht je de antwoorden tussentijds op willen slaan, dan hoef je hiervoor niets te doen. Je antwoorden worden vanzelf opgeslagen als je op hetzelfde apparaat weer verder gaat met invullen.
Ga naar https://www.foocus2.nl/inloggen#/. Vul je e-mailadres en wachtwoord in. Nog geen wachtwoord, of wachtwoord vergeten? Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en volg de instructies. Controleer ook altijd je spambox (ongewenste mail).
Ga naar https://www.foocus2.nl/inloggen#/ hen kies voor ‘Wachtwoord vergeten’. Volg de instructies. Controleer ook altijd je spambox (ongewenste mail). Maak een sterk wachtwoord aan met bijvoorbeeld minimaal 8 tekens en gebruik grote en kleine letters en speciale karakters als _!@#
Wijzigingen worden doorgeven aan Clooser2 door de contactpersoon van de intervisiegroep of organisatie. Clooser2 heeft een week de tijd om wijzigingen door te voeren. Controleer via het dashboard de gegevens op uw eigen dashboard.
Vragen kunnen telefonisch gesteld worden via het nummer 077-8200216. U kunt u vraag inspreken op het antwoordapparaat en aangeven wanneer en op welk nummer wij u kunnen bereiken. U laat uw naam, telefoonnummer en eventueel uw vraag achter op de voicemail, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. U kunt uw vraag mailen naar: info@clooser2.nl. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Eerst logt je in op je persoonlijk dashboard Foocus2. Vervolgens klik je op ‘HELP’ bij Nieuws of kijk op deze HELP-pagina. Staat je vraag er niet tussen?
Neem contact op met de voorzitter of begeleider van je intervisiegroep. Indien hij/zij en andere collega’s het antwoord niet weten, neem dan contact op met Clooser2 via info@clooser2.nl. Bij technische problemen helpt het om zoveel mogelijk print screens te maken bij de beschrijving van het probleem.
Eerst logt u in op uw persoonlijke dashboard Foocus2. Vervolgens klik op ‘HELP’ bij Nieuws. Staat je vraag er niet tussen?
Neem contact op met de voorzitter of begeleider van je intervisiegroep. Indien hij/zij en andere collega’s het antwoord niet weten, neem dan contact op met Clooser2 via info@clooser2.nl. Bij technische problemen helpt het om zoveel mogelijk print screens te maken van probleem.
Voor inhoudelijke zaken neem je contact op met je begeleider of mentor. Clooser2 beantwoordt geen inhoudelijke vragen.
Clooser2 beantwoordt alle technische vragen over het dashboard. Lukt het niet om in te loggen? Kun je bepaald materiaal niet openen of een formulier niet versturen? Kijk eerst op deze helppagina of het antwoord op je vraag wordt gegeven. Staat het er niet bij? Beschrijf het probleem, maak zoveel mogelijk printscreens en mail deze naar info@clooser2.nl.
Voor zaken die de planning betreffen neem contact op met de voorzitter van je intervisiegroep of de contactpersoon voor Foocus2 binnen je organisatie. Clooser2 beantwoordt geen vragen over de planning.